reklama

Dnešné ráno v škôlke

,,Mami? Vieš, že ťa ľúbim - vieš?" odpovedám: ,,Áno viem. A Ty to vieš?" Obe dievčatá spolu: ,,Vieme." Nasleduje chvíľka ticha, obe si odhryzli z pinguina. Hanka pokračuje: ,,Dokážeš tak strašne veľa vecí, ale preto ťa neľúbim. Lebo dnes som si ráno všimla, že ťa ľúbim aj keď spíš a vtedy tie všetky veci nerobíš. To znamená, že ťa budem ľúbiť aj keď budeš stará babka a už budeš na vozíku a nič nevedieť." Plač som mala na krajíčku a tak som sa usmiala - ako inak a hovorím: ,, Skús si to zapamätať. Lebo ja si to určite budem pamätať vždy. Dúfam, že nikdy nebudem na vozíčku a vždy budem robiť všetky tie veci, ktoré pre nás robím teraz. Vy obe robíte úžasné veci každý deň." Učiteľka ich chytila a ruku a vzala do triedy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu