reklama

Púpavy

,, Pani. Prosím, išiel som do Terna a chýba mi do nákupu päť centov. Nemohli by ste?" A keďže nedopovedal, tak som pri dverách vchodu do škôlky na zem zložila papiere aj mobil, kľúče si dala do vrecka, z tašky od PC vybrala notebook a celkom dolu sa ligotali tri medené peniažky. Viem o nich, lebo do výplaty sú dva dni. /úsmev/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Človek by čakal, že ma ovalí po hlave, zoberie notebook aj mobil a utečie. Ale tak no - ten notebook nie je môj život, len tie fotky v ňom. Cheh. Usmiala som sa na neho - veď to nič nestojí.

Málokto mi tieto príhody verí. Snáď len tí, ktorí vtedy vidia. A tak som mu dala dve dvojcentovky a jednu centovku a rozlúčila sa s ním. Pri odchode vraví : ,, Ja som Jozef" a ja jemu ,, Ja som Stanka." Vraví: ,,Ďakujem. Vrátim."

Prebehol deň a pán, ktorému som požičala päť centov sa vrátil a klopká mi na okno kancelárie. Bolo to asi päť minút dozadu /ešte sa stále usmievam/. Otvorím okno a podáva mi päť centov, dva cukríky a tri púpavy. Vraj : ,, Ďakujem, nemal som vám za čo kúpiť kvetinku, tak som si bol v lekárni zobrať tieto cukríky a odtrhol vám tieto tri púpavy." /inak už skoro nikde nerastú, boli tak na sfúknutie/. Veľmi ma potešil a uistil v tom, v čo často prestávam veriť a to je práve to, že ľudia potrebujú niekomu veriť a potešiť svojho blížneho maličkosťami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milo sa usmial a vraví: ,,Som na invalidnom. Mám cez 60, nie som úchyl, nebojte sa.". To ma pobavilo ešte viac. A tak som si neodpustila drobnú prednášku:

,,Pane? Vedeli ste, že keď natrháte žlté púpavy a odídete na pár dní z domu, vo vázičke sa Vám premenia na takéto fúkacie? Ja som to minule zistila, keď mi ich deti natrhali a nikdy predtým ma to nenapadlo. Púpavy sú ako ľudia. Len starnú oveľa rýchlejšie. Keď som sa vrátila po 4och dňoch domov, nemali síce vodu, ale boli z nich malé afrohlavičky."

Poďakoval za novozískané informácie, za 5 centov a odkráčal na zastávku.

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu