reklama

Pre Teba

Chcela by som aby to zotrvalo večne - aby stále slová zneli tak ako znejú pre nás dnes. Prajem si aby som bola stále pre teba tak vzácna a aby svet vyzeral akoby sa točil okolo nás i keď vieme, že to tak nie je. Prajem si aby som sa stále tak rada s tebou váľala v posteli, aby noci boli vždy tak plné. Prajem si aby rána boli vždy tými ránami, ktoré poznám od teba. Nech sa stane čokoľvek viem, že teraz som súčasťou niečoho dôležitého viac, ako kedykoľvek predtým. Možno menej ZAJTRA a viac DNES verím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

O šiestej ráno mi dych vraví, že si tu rovnako ako si bol včera večer. Moment rovnako dôležitý ako keď položíte poslednú tehlu domu a poviete ,,hotovo".

Na obed viem, že do ôsmej je ešte ďaleko, ale nemôžem prestať myslieť na večer.

Popoludnie deťmi výnimočné - prelínajúce sa so šerom podvečera zostalo v očakávaní a zrazu sú kroky hlasnejšie a výťah zastaví na piatom. Možno ma vystrašíš a možno otvorím, ale v tom objatí je kúzelný svet, ktorý rada navštevujem.

Vonia mi tvoja neha a pochopenie - často súhlasím s tvojim nesúhlasom - často sú dni pod hladinou a potom mi dáš nádych...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno som večer iba spala a možno aj v spánku viem presne kam patrím...no najmä komu...

Dnes verím, že v každom dnešku bude zajtra - v ktorom, nech sa stane čokoľvek - s tebou prežijem. 

Koho ľúbiš najviac? :)

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu