reklama

Dáte si žuvačku?

Vybehla som z práce, že si idem kúpiť piť, sladkosť a žuvky - budem tu celý deň, tak nech som predzásobená. Keď som utekala späť, z prava vybehlo auto - že mimobratislavská značka, ja jedna noha na prechode - samozrejme a tak som cúvla dozadu. Pani to evidentne nazvládla - tú jednu moju nohu -tak cúvla aj ona, otvorila si okienko a začala kričať. Slušne a potom to gradovalo do hm hm hm - expresívnych výrazov až ,,samospúšťacím" spôsobom došlo k vulgarizmom. Inak nebola v práve, lebo chcela odbáčať do protismeru. Ale ja mám dnes od rána dobrú náladu a v hlave melódiu : ,, sosídž of lavrs, digidm,digidm...sosídž of lavrs..." - takže moja reakcia bola zodpovedajúca tejto pesničke - veselá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Držala som v ruke žuvačky a v igelitke sa húpal ľadový čaj s croissantom. A mňa napadlo, že celkom milé aj vtipné by bolo, ponúknuť ju v tom amoku. A tak som podišla k nej, tak trochu uhýbajúc, aby mi jednu nešvihla a pýtam sa: ,, Dáte si žuvačku? Tieto drsne štípu." Zvyčajne nebývam takto ,,drzá" a bránim sa keď niekto šteká, ale dnes? Dnes nie...

Pani nevedela čo na to, zamračila sa, nasadla do auta rozhadzujúc rukami a tak som si dovolila ešte jej zaklopať na okienko. Na moje počudovanie bola schopná otvoriť - tak vravím: ,, Ja teda nechcem byť drzá, ale chceli ste odbočiť do protismeru, viete o tom? Ja len tak, že asi by ste mali búračku, keby ste tam niekomu vliezli. Zvyčajne bývam ja tá nepozorná, ale dnes nie... "

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Znovu pootočila nesúhlasne hlavou - nechápala som síce prečo, ešte asi tik z toho amoku a tak jej vravím: ,, No veď ako chcete, majte sa..a nezabite sa dnes."

No, už včera mi pripadalo byť všetko trochu čudné - či lepšie povedané čudne zafarbené - keď som stretala ľudí a hŕstka z nich komunikovala horlivo sama so sebou o všetkom možnom. Vrcholom včerajšieho dopoludnia bol pán s termoskou plnou čaju s rumom či lepšie povedané rumu s čajom - s bradou pomaly po kolená, potácajúci sa pred jednou zo škôlok. Vravím mu: ,,Dobre vám je takto z rána. Čo dobré máte v tej termoske? " Zle artikulujúc odpovedá: ,,Je mi zima moja." A ja mu že: ,,Chápem." Mával mi pred tvárou a ponúkal - nech trošku krajšie vidím svet. A tak mu vravím : ,,Lákavá ponuka, ale som v práci." A on že: ,, Teraz nie. Hehe a určite ti je tiež zima. Na, daj si..." ponúkal. No mal pravdu, niesla som šanony na úrad, tam by mi určite závan rumu pod nosom ,,u najvyšších v obci" prešiel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie úplne vtipné, ale pre moje oko komunikujúce s mysľou - na zdvihnutý kútik úst.

Toľko k navnímanému medzi ľudom :) .

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu