reklama

Ty na zmenu nemyslíš, Ty meníš

Byť jeho znamená často to, že život nie je najľahší. Byť jeho znamená chcieť sa vyhnúť chybám, ktoré som robila v minulosti, byť jeho znamená chápať prečo si vzal  umenie a prisahal mu vernosť v dobrom i zlom. Byť jeho znamená mať to najlepšie miesto na zemi. Byť jeho znamená, že moje srdce už nie je moje. Znamená to vidieť svet úplne inak, znamená chápať prečo pretvára svet svojimi očami, znamená, že sa ma dotýkajú ruky, ktoré už pre niečo žijú a dôverovať im. Všetko v ňom je dôveryhodnejšie ako vlastná myšlienka a ja som sa už dávno stala jeho ženou. Nie je ťažké dôverovať čistej mysli - nezávislej na tom, čo všetci poznáme. Byť jeho znamená viac rozmýšľať, viac ležať v posteli, viac vidieť, viac priznať, viac vymýšľať aj frflať. Byť jeho znamená menej chodiť do ,,dnešnej spoločnosti".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

,, Chytila som do rúk zopár Tvojich myšlienok a spomenula si, že Ty na zmenu nemyslíš, Ty meníš..."

Občas sa to možno podarí, občas nájdete svoju cestu a je tá správna. Občas je tou cestou život s človekom, po ktorého boku kráčate a chcete mu pomôcť žiť jeho sen - vyplniť priestor, do ktorého by mohol padnúť a zabrániť tak strate ideálov. Možno sa vtedy posuniete o krok vzad a pripustíte, že to, pre čo ste tu, nie je budovať cestu k svojmu úspechu, ale pomáhať cestu k úspechu budovať iným. Svojmu partnerovi - svojim deťom - svojim priateľom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milovať znamená byť zamilovaný naveky. Zamilovaný inak v 16tich, inak v 20tich, inak v 30tke...znamená to podoby lásky meniť a pokúsiť sa zotrvať ak niečo vo vás tuší ,,tu je moje miesto".

Milovať znamená - neprestať sa milovať, neprestať sa bozkávať, neprestať sa spolu kúpať, neprestať nakukovať do kabínky či chodiť na prechádzky.

 Myslieť si, že toto všetko a ešte sto krát viac znamená partnersky milovať - znamená, že ešte milujem, že som naivná a detská - odovzdaná a skrotená, ale som Tvoja.

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu