reklama

Prečo by špongia a syr nemali byť manželmi

,, Mamina pozri, ten syr je do tej hubky úplne zaľúbený. Celkom sa na ňu nalepil a nechce ju pustiť. Keď ho chcem dať z tej špongie preč, úplne ju trhá. Asi ich budem musieť nechať spolu. Inak ti ju ten syr úplne zničí. Čo myslíš, budú z nich dobrí manželia?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

A ako to mám ja občas v nevhodnom zvyku odpovedať obšírne a po svojom, odpovedám jej:

 ,, Hani ten syr do nej nie je zaľúbený, ten syr sa rozhodol, že špongia bude len jeho a keď ich chceš od seba oddeliť, špongiu úplne zničíš a vďaka tomu chamtivému syru ich môžeme teraz do koša hodiť oboch - aj syr aj špongiu - manželstvo nehrozí. To je ako s ľuďmi, keď sa zaľúbia tak, že už toho druhého nechcú nikam a s nikým pustiť, nedovolia mu máčať sa len tak pre radosť vo vode a nasávať čistú vodu a zalepia sa ako ten syr, vidíš ako to dopadne. Nakoniec z toho nie je zaľúbenie, ale ničenie. Preto je dobré ľúbiť tak, aby si na toho druhého nebol nalepený ako ten syr, ale dovolil mu dýchať a žiť spolu , no pritom každý po svojom tak aby boli obaja veselí a šťastní. Špongia a syr sú toho živým príkladom. Keď je človek ako syr je viac k škode ako k úžitku.. ale na cestoviny je fajn :)"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hanka vraví: ,, Hej, na cestoviny hej, aj k chlebíku. Vtedy má ešte asi rozum. Mám rada keď hovoríš o veciach ako o ľuďoch. Potom som múdra ako rádio." A preto moje deti vedia o láske viac ako je treba.

Toľko k včerajšiemu spoločnému umývaniu riadov.

:)

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu