reklama

Domov nie je miesto, domov je cit

Dlho na mňa nalieha veľa myšlienok, ale žiadna z nich nie je tak silná aby som o nej chcela písať. Veľmi veľa myšlienok však venujem domovu. Vždy som si myslela, že budem puntičkárska dizajnérka vlastného domova. Zistila som však, že domov nie je miesto kde žijete, nábytok ani farba steny. I keď taká krikľavo ružová by vás hypoteticky mohla dostať do blázinca. Alebo taká stále hlasnejšie tikajúca ručička. No dnes silnejšie ako inokedy mi prechádzajú po chrbte zimomriavky keď myslím na to, KTO je môj domov. A že sú to teda veľmi príjemné zimomriavky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Domov je Tvoja káva a teplo detského dychu

 Domov je Tvoja ruka na mojej tvári a v mojich ,,gaťkách"

 Domov je lúka plná kvetov a medzi nimi dve blond malé hlavy

 Domov je prázdne vrecko, nad ktorým zodvihneme obočie a kývneme ramenami

 Domov je náraz čelom do tabule pred Hornbachom, s popraškom do vlasov

 Domov je 12 nôh v posteli

 Domov sú rozšliapnuté mačacie granule a lentilky pod gaučom zdedeným po babkách mojej najlepšej kamarátky

 Domov je vedieť bežať tempom štyroch menších nôh

 Domov je špliechanie ľadovej vody na chrbát a naháňanie sa po byte

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Domov sú tlapky na stoličke zalakované naveky lakom vhodným pre deti

 Domov je nedeľa bez návštevy

Domov je polonahý kanárik

 Domov je nemusieť sa pri Tebe ponáhľať a vyplazovať jazyk do zrkadla kde sa odráža vykuknutá medzierka medzi mliečnymi zúbkami

 Domov sú tenisky pred dverami

 Domov je občas vravieť ,,nejak to dáme"

 Domov je plakať nad plným drezom a následne sa smiať

 Domov sú ,,vlasy všade"

 Domov sú vaše objatia.

 Domov nie je miesto, domov ste vy

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu