reklama

V čase ružových vtákov

,,Zrnením obrazu uniká medzi prstamiZastretá požiadavkami a slovamiNiekedy svätýmiNiekedy nežnými - bývalými, patinou vrások Odplavenými"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V čase ružových vtákov

Ulicou steká voda - potok snáď
Zrnením obrazu objaví sa električka
Prstami plot sa ľahko láska
Niekedy pri ňom sedela láska

Zrnením obrazu uniká medzi prstami
Zastretá požiadavkami a slovami
Niekedy svätými
Niekedy nežnými - bývalými, patinou vrások
Odplavenými

Lesmi beží divoká krása
Zrnením obrazu je tam prázdno
Zdá sa
Zo zeme nerastie už nič živé
Len plocha pripravená na zásah
Napospas zopár nepotrebných vecí

Do sivého neba len výstrel by sa hodil
Keď dnes nie je len jeden deň
No jeden z tých
Sivých dní

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko to v predstavách bolo inak
Než nastalo zrnenie
Bolo to v čase ružových vtákov
Nad vodou za šumu vĺn plachtili voľne
Obdiv im k nohám kládol celý svet

Od mora vlhkosť všedných dní sem viala
Než nastalo zrnenie
Cítili sme vlahu kvapiek
Soľ na perách

Než nastalo zrnenie
Ja som tu nebola
Predsa len viem
V čase ružových vtákov
Bolo čo dýchať
A veci stáli inde
Inak

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu