reklama

Maxipes Fík

Ako každý deň aj dnes som začínala ráno kávou. V tej mojej nie je len kofeín, mlieko a cukor. Je tam aj chuť zapnúť sa do nového dňa. Teda, kúsok z chuti, ktorú rovnako povzbudzuje slnko, čistá voda, moje dcéry a láska. Dnes som im vyčítala ako sa im ráno čo ráno nechce vstávať a ako sa pomaly púšťajú do dňa. Niekedy sa im nečudujem. Všetky milujeme rannú teplú posteľ, čas kedy sa nám začnú snívať najkrajšie sny. Dnes som  zakričala, že sa dvere zatriasli a potom cestou do školy sa ako tie dvere triasla aj moja brada - vlastná nemá výčitka, že sa to dalo povedať aj inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Tak ako sa stáva všetkým, stalo sa aj mne, že sa starosti tak trochu zosypali a musím riešiť veci a otázky, ktoré už nie sú - ,,zahodím za hlavu čas na ne sa nájde". Sú to otázky, ktoré rozhodujú o tom ako ďalej. O ďaľších ránach a dňoch.

A tak sa mi stalo, že som dnes stretla, teraz, ako som sa zbalila a išla do druhej škôlky na rodičko - slečnu so psom. S Maxipsom Fíkom. Keď som bola malá milovala som zvieratká tak oddane, že som sliepku mojej babky kŕmila celá od hovienok v jej čistej kuchyni lebo vyzerala bledo a dostala som dve poza uši. Mačke Minke som zašila nohu a dopovala ju liekmi od amatérskeho zverolekára a ona verte či nie moju operáciu prežila a žila ďalších päť rokov. Milovala som od hadov a pavúkov až po divoké šelmy všetko chlpaté, šupinaté a odlišné od človeka. Dnes pri tej ťarche, ktorú som si niesla na ramenách a nehovorím o notebooku spolu so sto nevypísanými šekmi v pracovnej taške, ale o pochybnostiach z nastávajúcich pár mesiacov plus mínus pár dní. A tak som si toho štyridsať kilového havina, ktorého som za posledné dni stretla už druhý krát stráááášne vystískala. Veľmi sa mi páčil už v nedeľu, keď sme sa stretli na chodníku - potešil sa, že sa ho nebojím a oddane ho mojkám. Teraz mi padol úplne vhod a pochopila som, že niekedy vám človek prosto neodľahčí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sú dni keď viete, že ak ,,nejde o život - ide o hovno" a dni, kedy vám to z tých úst až tak ľahko nelezie. Mám veľa šťastných myšlienok, no niekedy na tie ,,existenčné" nestačia. Viem, len, že Maxipes Fík mi dnes pošepkal : ,, Hlavu hore dievča, aj keď smrdím, mám namiesto chlpov dredy a musia ma strihať okolo zadku - páčim sa Ti, lebo vyzerám šťastne a som tomu v čo verím oddaný. Bude to oka."

Zakrochkal si tým najmilším spôsobom a poláskal svoju drobnú usmievajúcu sa paničku.

Vďaka Fíík.

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu