reklama

jú end mí

,, Nie je to len o tebe", vraví. ,,Ale je, je to len o mne. O kom inom by mal byť môj vlastný život, mal/a by som v ňom stvárniť hlavnú postavu." odpovedám. Dlaňami sa zaprie o stôl a dôrazným pevným, presvedčeným hlasom povie: ,,Ty sebec." Odpoviem: ,,Sebecké je, nenávidieť svoje vlastné rozhodnutia a kričať na cudzieho, že celý život robíš, to čo chcel on."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

YOU: ,,Čo vlastne chceš?"

ME, MYSELF AND I : ,,Nechcem aby mi patrilo veľa, chcem k niekomu patriť. Nechcem mať všetko, chcem aby som bol/a pre niekoho všetkým, rozumieš?

YOU A TVOJA POKRČENÁ TVÁR: ,, A čo tvoje deti? Tie pre teba nie sú všetkým?"

ME, MYSELF AND I : ,, Ich láska je pre mňa všetkým a láska k nim je absolútna. Rovnako ako k človeku, ktorý nechce žiť len so mnou, ale mnou, chcem byť posadnutý/á predstavami o tom čo možno nie je a možno ten svet vo mne už dávno existuje a je skutočnejší ako keby sa dal nahmatať."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

YOU A SNAHA PRESVEDČIŤ MA: ,, Nezodpovedné, hlúpe... zle skončíš."

ME, MYSELF AND I A NÁDEJ, ŽE POCHOPÍ: ,,Ja už sa nechcem hnevať. Nechcem k tebe cítiť tú zlosť, ktorú denne cítim, keď myslím na náš rozhovor a život s tebou. Si vôbec skutočná/ý? Prečo ma považuješ za tak nerozumného/ú a strateného/ú? Lebo som iný/á ako ty?"

YOU A TVOJE SPOCHYBNENIE: ,,Zobuď sa! Kde žiješ? Realita ťa zrazí na kolená. Nič nemáš, si nikto, chodíš po zemi nikoho a ešteže ako hrdo."

MY, MYSELF AND I A POSLEDNÉ SLOVÁ PRED ODCHODOM: ,,Neviem možno kam idem a kam dôjdem, ale viem čo nechcem. Považovať tento svet, za svet nikoho? Aké hrozné...
...neviem síce koľko mojich rozhodnutí je správnych, ale žiadne neľutujem, neviem, čo všetko poskytnem svojim deťom, ale viem, že je nie som jediný/á, ktorej na nich záleží a kým sú milované. Som si istý/á, že potrebujú hlavne celých nás, potrebujú odpovede, čistú posteľ, zdravo jesť a naučiť sa - milovať správne samého seba, potrebujú etiku a čistú myseľ. Bez tých snov, ktoré ty nazývaš len ilúziami, nebude existovať ten svet, ktorý by mohli spoznať. Možno nebudú mať ľahký život, ale určite bude bohatší ako ten tvoj. Si tak upätý/á a nešťastný človek a horšie ako zaoberať sa len sám sebou je už len zaoberať sa neustále životom a rozhodnutiami iných ľudí. Nechaj zavreté tieto dvere a už nikdy nezistíš kým si sa mohol/la stať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

AND THE END
Zavriem dvere, oblečiem si gumené čižmy, pršiplášť -nadýchnem sa a padám spolu s prvou kvapkou. Nebolo hlúpe ísť pre vôňu vzduchu oblečený/á ako blázon, aby som možno áno a možno nie mohol/la behať v daždi...

Stanislava Mrázová

Stanislava Mrázová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že najväčšia moc človeka, je slobodná vôľa.Že myšlienka tvorí a nič v živote, nie je isté. Som viac realistická ako pozitívna..ale verím, že realita má ešte stále viac pozitív ako tápania v sivej. Stále od začiatku a stále neústupčivo začínam veriť v človeka a pokaždé keď padnem, to skúšam znovu..veď predsalen som človekom a mám tú moc, vždy sa rozhodnúť. Zoznam autorových rubrík:  detskými očami - rozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu